Rejestry, ewidencje i archiwa

Drukuj zawartość strony Rejestry, ewidencje i archiwa

W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej prowadzone są rejestry, ewidencje oraz archiwum zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020r., poz. 164 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z dnia 23.12.2014r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych, z jego późniejszymi zmianami.

Zakres regulacji obejmuje zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych oraz postępowanie w tym zakresie z wszelką dokumentacją, jeżeli przepisy szczególne nie stanowią inaczej:

  • niezależnie od techniki jej wytwarzania, postaci fizycznej oraz informacji w niej zawartych,
  • począwszy od wpływu lub powstania dokumentacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej do momentu jej uznania za część dokumentacji w archiwum zakładowym.

Udostępnienie danych zawartych w rejestrach, ewidencjach oraz archiwum następuje
z zachowaniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119,s.1)


Metryczka

Wytworzone: 2017-06-28 10:29:05
Przez: Administrator
Zatwierdzone: 2017-06-28 10:29:05
Przez: Administrator
Ostatnia modyfikacja: 2021-12-13 15:06:25
Przez: Witos Andrzej
Wyświetlenia: 2734
Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej ul. K.Miarki 11.